Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontmoet Yaacoub Abbassi van het NVVK Serviceteam

Praktische ondersteuning voor schuldhulpverleners

Ontmoet Yaacoub Abbassi van het NVVK Serviceteam

8 mei 2025

De accountmanagers van het NVVK Serviceteam zijn er om jou te ondersteunen. Je kunt ze inschakelen voor vrijwel alles wat jij nodig hebt om je werk zo goed mogelijk te doen. In dit artikel stellen we accountmanager Yaacoub Abbassi aan je voor.



NVVK Arrangement

Het NVVK Arrangement bestaat uit drie onderdelen: het saneringskrediet, convenanten met schuldeisers en communicatie via het Schuldenknooppunt. Yaacoub kan helpen bij het implementeren van het NVVK Arrangement.

Saneringskredieten

Een saneringskrediet biedt mensen met schulden de mogelijkheid om al hun schuldeisers in één keer af te lossen. Dit geeft mensen met schulden sneller schuldenrust en schuldeisers en gemeenten minder administratieve rompslomp. Yaacoub informeert je graag over de inzet van een saneringskrediet.

Werken met convenanten

Convenanten vormen de basis van het NVVK arrangement en bevatten afspraken over hoe schuldeisers en schuldhulpverleners samenwerken. Je maakt bijvoorbeeld afspraken over het pauzeren van de incassomaatregelen. Ook spreek je af dat jouw organisatie bij voorbaat akkoord gaat met schuldregelingsvoorstellen van schuldhulpverleners. Yaacoub kan helpen bij het implementeren en bij het toepassen van de afspraken in de praktijk.

Het Schuldenknooppunt

Het Schuldenknooppunt is een digitaal platform voor gegevensuitwisseling tussen schuldhulpverleners en schuldeisers. Door via één kanaal en op één manier te communiceren uit te wisselen, verloopt het schuldregelen sneller en zorgvuldiger. Yaacoub komt graag bij je langs voor een demo over het Schuldenknooppunt.

Laat het serviceteam je ondersteunen

Uiteindelijk streven we allemaal naar hetzelfde doel: mensen met schulden sneller en beter helpen. Het serviceteam bestaat uit 4 ervaren professionals met een achtergrond in de schuldhulpverlening. Zij staan klaar om je te ondersteunen. Of je nu specifieke vragen hebt of wilt sparren over een situatie, het serviceteam is beschikbaar als vraagbaak en biedt op maat gemaakte ondersteuning, zowel online als op locatie. Klik op de knop hieronder voor het volledige aanbod van het serviceteam.

 Volledig aanbod